КАКО ДРЖАТИ ДИСЦИПЛИНУ НА ЧАСУ

1. Одредите са ученицима правила и процедуре.
2. Будите природни, опустите се, држите наставу и уживајте у послу.
3. Користите “језик тела” када опомињете ученике – контакт погледом, смирен израз лица, физичка близина.
4. Имајте “очи на леђима”.
5. Приђите ученику који не ради и руком, без коментара му покажите шта треба да ради.
6. Задржите се испред ученика – контакт очима.
7. Задржите се иза ученика.
8. Шетајте кроз одељење.
9. Повремено наградите цело одељење за нешто што је добро урадила само неколицина ученика.
10. Разговарајте са ученицима о организацији часа, пустите их да они одлуче о току и начину рада кад год је то могуће.
11. Будите у току – у сваком моменту имајте увид у то шта се дешава на часу.
12. Усавршавајте способност учествовања и праћења више паралелних активности на часу.
13. Добро управљајте часом, без прекида и са добрим преласком са једне активности на другу.
14. Држите добар темпо на часу.
15. Избегавајте предвидљив ред прозивања ученика.
16. Довољно често питајте различите ученике.
17. Мењајте облике и методе рада.
18. Користите “ефекат таласа”.
19. Мање пажње поклањајте лошем понашању.
20. Понекад учините нешто неочекивано – одсвирајте неколико нота, искључите светло.
21. Преусмерите пажњу ученика – затражите нешто од њега, промените активност.
22. “Уловите” учениково добро понашање.
23. Преместите ученика – пошаљите га на “столицу за размишљање”.
24. Усавршавајте Ваше умеће комуникације.
25. Обогатите или осиромашите простор у школи.
26. Преуредите простор.
27. Систематизујте простор – користите паное за упутства.
28. “Озаконите” лоше понашање које не можете да зауставите.
29. Јасно покажите када почиње час.
30. Имајте увек спремљене допунске и додатне листиће са задацима.
31. Будите одговорни за себе и допустите деци да преузму одговорност за себе.
32. Избегавајте да прихватите оправдање за лоше понашање.
33. Користите хумор, не сарказам и иронију.
34. У свему будите пример ученицима.
35. Прихватите да нећете моћи да допрете до сваког детета.

Преузето са https://nevenastoilkov.wordpress.com/2015/03/18/%D0%BA%D0%B0%D0%BA%D0%BE-%D0%B4%D1%80%D0%B6%D0%B0%D1%82%D0%B8-%D0%B4%D0%B8%D1%81%D1%86%D0%B8%D0%BF%D0%BB%D0%B8%D0%BD%D1%83-%D0%BD%D0%B0-%D1%87%D0%B0%D1%81%D1%83/

Advertisements

Оставите одговор

Попуните детаље испод или притисните на иконицу да бисте се пријавили:

WordPress.com лого

Коментаришет користећи свој WordPress.com налог. Одјавите се / Промени )

Слика на Твитеру

Коментаришет користећи свој Twitter налог. Одјавите се / Промени )

Фејсбукова фотографија

Коментаришет користећи свој Facebook налог. Одјавите се / Промени )

Google+ photo

Коментаришет користећи свој Google+ налог. Одјавите се / Промени )

Повезивање са %s

ДА УЧИ СВАКО БРЗО И ЛАКО

НЕ УЧИМО ЗА ШКОЛУ ЗА СЕБЕ УЧИМО

ŽeljkaBojić

O svemu pomalo

Moja mala druzina

ZA SVE MOJE UČENIKE

Aki Sunce i Anđeli

Dobro došli u svet Anđela

Учитељица Сања

ОШ "Симеон Араницки"

cakicdejan

profesor razredne nastave, mastterr obrazovnih politika

учитељица Данијела Оцокољић

ОШ "Никола Тесла" Београд

Matematika i oko nje

Mathematical thinking

Od knjige do duše

O knjigama, časopisima, novinama... O bibliotekama, muzejima, arhivima, pozorištu... O filmovima, serijama, dokolici...

matiš za svakog

...da zavoliš i zadatak lako rešiš

ЗНАЊЕ ЈЕ НАЈВЕЋЕ ИМАЊЕ

Гордана Вучинић

pankovic.wordpress.com/

учитељица Снежана Панковић

различак

Није знање знање знати, већ је знање знање дати.

Наташа Симуновић

разредна настава

УЧИТЕЉИЦА МАРИЈА

Osnovna škola "10. oktobar", Subotica

%d bloggers like this: